Saturday, January 10, 2015

TUE MAKAN DIA!! 7 Gambar Padah Apabila Berparti Liar Di Kolam Renang


Seorang lelaki berusia 21 tahun ditinggalkan dalam keadaan koma dan lapan yang lain dimasukkan ke hospital selepas menghadiri parti hujung minggu kolam di bandar Mexico Leon mana penganjur acara itu dicurahkan nitrogen cecair ke dalam air.



Menurut pihak berkuasa Jabatan Kesihatan Leon di negeri Guanajuato, parti itu yang berlaku Sabtu dianjurkan oleh Jagermeister, pembuat minuman beralkohol yang berpusat di Jerman.

Menurut keterangan saksi dan video yang dirakam pada majlis itu, penganjur pertemuan orang yg dijemput yang dihoskan di La Colonia Granjas El Palote cuba untuk mencipta kesan asap dengan menuang empat baldi nitrogen cecair ke dalam kolam.

Langkah yang tidak baik: Pekerja berpakaian unfirms oren boleh dilihat mencurah nitrogen cecair ke dalam kolam renang, yang dengan cepat dipenuhi dengan asap putih tebal

Parti pergi serba salah: Acara diadakan di bandar Mexico Leon dihoskan oleh Jerman alkohol Jagermeister syarikat minuman


Pertemuan orang yg dijemput sesak: Terdapat kira-kira 200 orang yang ternyata di pihak kolam renang, di antara mereka beberapa hostes diupah untuk menggalakkan minuman

Seorang gadis dalam keadaan koma dan lapan cedera selepas pihak kolam minuman keras

Pegawai-pegawai berkata bahawa apabila nitrogen cecair datang dalam hubungan dengan air, bahan kimia dengan oksigen pelarian takat didih yang rendah, meninggalkan penonton pihak muda tercungap-cungap untuk bernafas, Excelsior.com dilaporkan.


Para tetamu yang berlegar-legar di sekitar kolam renang dengan cepat menyedari bahawa mereka di dalam air mula lulus dan cepat dipanggil untuk membantu.


Pengsan: pelayan wanita Yael Jimenez berkata dia meninggal keluar dari kelemasan sambil berenang di kolam renang dan diselamatkan kerana gusts lain dilihat dulang dia terapung di dalam air


Mangsa-mangsa ditarik ke keselamatan oleh paramedik dan dikejarkan ke hospital serantau di mana ramai yang telah didiagnosis dengan masalah kardiovaskular.


Salah seorang mangsa, yang dikenal pasti oleh Univision Noticias sebagai berusia 21 tahun Jose Ignacio Lopez del Toro, masih dalam rawatan rapi dalam keadaan koma.


Yang lain lapan orang menerima rawatan perubatan di Hospital Perubatan Campestre dan telah pun dibebaskan.

Penolong Peguam Negara Manuel Angel Hernandez telah melancarkan penyiasatan permulaan untuk menentukan sama ada bayaran akan difailkan berkaitan kejadian itu.

Dalam satu kenyataan yang dihantar kepada MailOnline Rabu, Jagermeister menyatakan bahawa syarikat itu sedar kejadian itu, yang kini sedang disiasat oleh pegawai-pegawai di ibu pejabat Jagermeister di Jerman.

'Kami baru menjalin kerjasama dengan pengedar yang bertanggungjawab di Mexico yang bekerja dengan penganjur dan pihak berkuasa penyiasat untuk memahami keadaan penuh sekitar peristiwa malam Sabtu lalu,' kata kenyataan itu.

'Kami menyokong penuh minum bertanggungjawab dan mematuhi garis panduan dalam setiap pasaran di mana kami beroperasi.'


Selepas: nitrogen cecair bertindak balas dengan klorin di dalam air membentuk awan toksik yang meninggalkan penonton pihak muda tercungap-cungap untuk bernafas


Cedera: Sembilan orang dibawa ke hospital kawasan untuk rawatan, termasuk seorang lelaki berusia 21 tahun yang mengalami komplikasi kardiovaskular yang mendarat dia dalam keadaan koma

Parti kolam Sabtu anjuran Jagermeister membawa bersama-sama kira-kira 200 anak-anak muda, di antara mereka beberapa hostes diupah untuk mempromosikan produk alkohol syarikat.

Pada satu ketika semasa parti, pekerja berpakaian seragam jingga boleh dilihat mencurah nitrogen cecair ke dalam kolam renang, yang dengan cepat dipenuhi dengan asap putih tebal.

Satu masa yang singkat kemudian, orang yang berdiri di atas dek kolam yang dibangkitkan penggera selepas menyedari bahawa sebahagian daripada berpesta cavorting di kolam renang muncul tidak sedarkan diri. Antara mangsa adalah pelayan wanita Yael Jimenez.

'Mereka menyedari bahawa saya telah pengsan kerana mereka melihat dulang terapung sahaja di kolam renang, jika tidak, saya mungkin telah lemas,' Jimenez memberitahu Milenio.com.


0 comments:

Post a Comment