Thursday, January 8, 2015

(4 GAMBAR) Inikah Punca Sebenar Zizan Dan Emma Maembong Putus?


Emma Maembong tidak bersetuju dengan niat teman lelakinya untuk berbelanja besar membeli kereta mewah Nissan Skyline yang kini milik Zizan .


Menurut kenyataan terbaru Zizan Razak kepada Utusan Malaysia, ada tercetus pergaduah antara mereka kerana niat mahu membeli kereta mewah sport kerana Emma Maembong tidak bersetuju dengan hasrat itu kerana dianggap membazir.


Sebenarnya, tiada perselisihan serius antara kami. Emma marahkan saya kerana hendak membeli sebuah kereta mewah berkuasa tinggi kerana dia tidak suka lelaki yang membazir. Malah, niat saya juga ditentang oleh ibu saya sendiri. Itu yang menjadi punca perpisahan kami,” ujarnya.


Dalam masa yang sama, Zizan Razak turut menepis kata kata yang mengatakan Emma Maembong seorang yang kaki kikis dan hubungan mereka berakhir kerana sikap negatif itu.
Zizan Razak juga mengakui masih cintakan Emma Maembong. itu lah pendedehan Zizan yang membuka mulut tentang punca perpisahan beliau dengan Emma Maembong dan ianya lebih ringkas dari apa yang kami jangka


sumber

9 comments:

  1. Zizan bagi abang dia dah GTR hitam tu, dia angkat Ferrari warna kuning, dia stay satu taman dgn my bro, :)

    ReplyDelete
  2. masa muda & mampu la nak pakai kete mcm tu ... takkan dah tua baru nak pakai kete seport ..... belum kahwin dah nak control ... elok la .....

    ReplyDelete
  3. baguslah zizan buat beli keta..cuba bayangkan klu dia buat belanja pprm lain..esok lusa zizan boring dgn keta tu boleh jual..think positive emma..

    ReplyDelete
  4. baik ko simpan je la duit zizan,artis de susut naik gak,,bile org dh muak meloyar,,org xpandang dh ko

    ReplyDelete
  5. Lagi pun lawak hang tak best la zizan....

    ReplyDelete
  6. Jgn membazir la zizan...drpd bli keta mewah tu bek bg blanja kawin gn emma...then bli umah sdri...bli keta sederhana. Kan elok.

    ReplyDelete
  7. Bg aku beli kereta high performance nie salah satu dari pelaburan juga.. masa skang mmg x nampak... positive kan Minda Tentu dapat jawapannya

    ReplyDelete
  8. Der Bia la zizan nk beli ap pn..die dah mmpu..lg pon die da ad syarikat die sndri

    ReplyDelete